Vacature: Service Deliverymanager

 

Werk je graag op het snijvlak van de operatie/ICT en commercie? Ben jij op zoek naar een functie binnen een IT-bedrijf waarin je eindverantwoordelijk bent voor de User Support Service Desk van één van de belangrijkste computerchips bedrijven in de wereld?

Opdrachtgever is een landelijk IT-bedrijf dat digitale transformatie-oplossingen biedt aan zowel bedrijven als overheden. Ze doen dit door het leveren van IT-oplossingen, softwareontwikkeling en het uitbesteden van bedrijfsprocessen.

Een verantwoordelijke, uitdagende functie die om uitstekende leidinggevende en commerciële vaardigheden vraagt. Je hebt visie op ICT én hospitality, waardoor je makkelijk inzicht hebt en krijgt in de uitdagingen van je klant. ‘Continuous improvement’ is waar je dagelijks aan werkt. Relevante waarde creëren voor de klant doe je op gebied van service excellence en kosten efficiëntie.

Als senior Service Delivery Manager sta je midden in de organisatie, je houdt oog op het verloop van de operatie, stuurt proactief op basis van dashboards/klant interacties en je geeft leiding aan de entiteiten in Veldhoven (2e lijn) en Hoogeveen (1e lijn, on-site), gezamenlijk ca. 150 medewerkers. Jouw leiderschapsstijl is faciliterend waarbij je ‘hard’ bent op de cijfers en ‘zacht’ voor de mensen. Je bent een echte teamspeler die bouwt aan het team en aandacht heeft voor de ontwikkeling van de medewerker.

Je schakelt en werkt zowel op tactisch als operationeel niveau en werkt nauw samen met je direct leidinggevende op strategisch gebied.

Verantwoordelijkheden

  • Je bent P&L verantwoordelijk voor je klant;
  • Voor de klant ben je de regisseur die haar business goed begrijpt, zorgt dat relevante waarde wordt gecreëerd op strategisch, tactisch en operationeel niveau en wordt gewaardeerd als een stevige sparringpartner;
  • Voor opdrachtgever zorg je dat de organisatie efficiënt is ingericht, business doelstellingen bereikt worden, klanttevredenheid hoog is en dat er een cultuur ontstaat van continue verbetering en ontwikkeling;
  • Je stuurt de afdelingsmanagers (direct) en teamleiders/medewerkers (indirect) aan en zorgt ervoor dat de doelstellingen worden gerealiseerd;
  • Je rapporteert rechtstreeks aan de Directeur End User Management en bent onderdeel van het operationele MT.

    Wat neem je mee

    • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in de ICT-branche;
    • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare managementrol, waarbij je verantwoordelijk bent geweest voor de klant op zowel operationeel als commercieel gebied;
    • Je beschikt over een academisch werk- en denkniveau;
    • Je bent communicatief sterk en een toegankelijke gesprekspartner;
    • Je bent een inspirerende leider en daagt uit om te innoveren, te excelleren, maar vooral te verbinden;
    • Je bent analytisch sterk, proactief en steeds bezig met ‘continuous improvement’;
    • Je hebt een professioneel niveau voor de Nederlandse en Engelse taal;
    • Hybride werk waarbij je wekelijks minimaal drie dagen on route bent (HQ, Hoogeveen of Veldhoven), waarbij ieder vestiging wekelijks bezocht wordt.

      Dit zijn de arbeidsvoorwaarden:

      • Bruto maandsalaris tot € 8.350 o.b.v. 40 uur per week (afhankelijk van kennis en ervaring);
      • Bonus tot maximaal 2 maanden per jaar en mogelijkheid van winstuitkering (1/2 maand);
      • 26 vakantiedagen en vakantiegeld (8%);
      • Pensioenbijdrage en voordeel op de collectieve ziektekostenverzekering;
      • Een leaseauto;
      • Smartphone, laptop en thuiswerkvergoeding;
      • Een fijne werksfeer en mensgerichte cultuur;
      • Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling.

      Wil je graag meer informatie over deze vacature?

      Neem dan contact op met Ronald Luijckx | 06 224 223 33

      Wij helpen je graag vooruit!