In gesprek met Conny Oosting

In oktober dit jaar is Conny Oosting als senior Clientmanager Multiclient bij RIFF Digital Engagement gestart. Een mooie functie binnen een branche die Conny na aan het hart ligt. HospitalityProfs mocht het wervingstraject voor deze functie invullen. Een mooie opdracht en in dit geval extra bijzonder. Conny en Ronald waren namelijk ruim 20 jaar geleden al collega’s bij een groot contact center. Geen onbekenden voor elkaar dus en als je weet wat voor ‘vlees je in de kuip hebt’ kan dat tot heel leuke situaties leiden. Ronald ging er onlangs met Conny over in gesprek.

Jouw samenwerking met Ronald gaat best lang terug. Hoe zijn jullie op elkaars pad gekomen?

Dat klopt. Ronald en ik hebben elkaar in 1999 bij SNT leren kennen. Daar werkten we nauw samen. Hoewel onze carrières op een gegeven moment anders verliepen, hebben we altijd contact gehouden. Onlangs kruisten onze paden weer met een nieuwe baan bij RIFF Digital Engagement tot gevolg.

We weten wat we aan elkaar hebben en bij de start van HospitalityProfs was het eerder de vraag wanneer dit tot een opdracht zou leiden dan of die er überhaupt zou komen. Een beter voorbeeld van de kracht van het zakelijk netwerk kan ik niet geven.

Onlangs ben je met succes door de selectieronde voor jouw huidige functie bij RIFF Digital Engagement gekomen. Waarom koos je, uit alle vacatures die er waren, juist voor hen?

Bij mijn keuze heeft meegespeeld dat RIFF door haar klanten wordt gezien als een business partner die waarde creëert op het gebied van hoogwaardig (digitaal) klantcontact en hen actief ondersteunt bij het vergroten van kanttevredenheid en loyaliteit. Er is veel aandacht voor het optimaliseren van het menselijke contact. Facilitaire contact centers worden nog te vaak gezien als leverancier waarbij kostenefficiëntie en prijs de boventoon voeren.

Daarnaast speelde de aanwezigheid van Tobias Walraven als CEO en mijn huidige direct leidinggevende een belangrijke rol. Met zijn achtergrond en ervaring zie ik hem als een inspirator waar ik nog veel van kan leren. Het team is ambitieus en enthousiast en daar wil ik graag onderdeel van zijn.

Binnen RIFF Digital Engagement is hybride werken de standaard. Wat is er volgens jou nodig om dit tot een succes te maken?

Met een hoofdkantoor in Amsterdam, klanten door het hele land en medewerkers die binnen heel Europa gevestigd zijn, is hybride werken binnen RIFF een ‘way of life’ geworden. Dat past uitstekend bij mij, aangezien ik in België woon.

De belangrijkste randvoorwaarde voor hybride werken is vertrouwen vanuit het bedrijf in haar medewerker. Je moet het geloof hebben dat de medewerker op afstand net zo goed werkt als op kantoor. Dat vereist goede werkafspraken gericht op output en een duidelijke overlegstructuur.

Hoe kijk je terug op jouw eerste weken bij RIFF Digital Engagement?

Het bevalt echt heel goed, ik ben ‘happy’ en krijg veel energie van het werken binnen dit superleuke en gedreven team.

Ik ben gelijk aan de slag gegaan met mijn eerste klanten. Dat zijn onder meer grote corporate bedrijven, de ‘love brands’ van deze wereld. Ja, ze zijn veeleisend maar dat mag je ook verwachten in deze business. We bedienen ten slotte hun belangrijkste klanten, dan streef je naar excellentie.

Wat me ook enorm aanspreekt is dat veel van deze klanten een enorm groeipotentieel hebben. Met de juiste ondersteuning kan RIFF Digital Engagement hen hier echt bij helpen. Van adviseren op het gebied van technologische innovaties tot ondersteunen op het gebied van Customer Experience; het werk is heel veelzijdig en dat maakt het zo leuk.

Meer weten over onze dienstverlening?  Of wil je  vrijblijvend kennismaken?

Neem contact op met Ronald Luijckx:                                            06 – 224 223 33 | ronald@hospitalityprofs.nl

Van harte welkom!

Gerelateerde blogs en interviews

Gun de facilitaire contact center branche de Champions League!

Gun de facilitaire contact center branche de Champions League!

Sinds de jaren 80 hebben contact centers een enorme vlucht genomen. Vrijwel alle grote bedrijven merkten dat klantcontact steeds belangrijker werd. De eindgebruiker (consument) had een vraag op technisch of administratief vlak, en wilde graag snel en adequaat geholpen...

Auftragstaktik: een les in krijgskunst voor de moderne manager

Auftragstaktik: een les in krijgskunst voor de moderne manager

Auftragstaktik werkt ook in het moderne bedrijfsleven De laatste weken lezen en horen we veel over de problemen van de Russen bij de oorlog in de Oekraïne. Volgens oud-Bevelhebber der Landstrijdkrachten Mart De Kruif opereren de Russische strijdkrachten van oudsher...