Vacature: Senior Teammanager Contact Centers

 

Vacatures in Nijmegen en Almere

Voor een facilitair contact center zoeken we een zeer ervaren Senior Teammanager Contact Centers. 

Spreekt deze vacature jou aan? Lees dan zeker even verder!

 

De functiebeschrijving

Als Senior Teammanager Contact Centers ben je in staat om jouw team van customer contact experts naar een hoger niveau te tillen en mee te denken met de opdrachtgever. Je hebt daarom niet alleen een uitvoerende rol, maar ook nadrukkelijk een adviserende functie op tactisch en operationeel niveau.

Naast jouw eigen team neem je ook de verantwoordelijkheid op je als coach en aanspreekpunt van de andere teammanagers op de vestiging. Je bent bereid de verantwoordelijkheid naar je toe te trekken en een fantastische samenwerking tussen de verschillende collega’s te realiseren. Jij vervult als vanzelfsprekend de rol van sparringpartner!

Dit breng jij mee:

  • Je beschikt over leidinggevende capaciteiten met aantoonbaar succesvolle resultaten in het binden en ontwikkelen van medewerkers en teams;
  • Je bent goed op de waarden/resultaten as, dat wil zeggen dat je tegelijkertijd aandacht hebt en stuurt op zakelijke en (inter)menselijke aspecten;
  • Jij weet mensen aan elkaar en aan het werk voor de klantenservice van opdrachtgever te verbinden vanuit de WIJ-gedachte;
  • Je denkt van nature in oplossingen, bent doelgericht, resultaatgericht, efficiënt en je beschikt over een sterk analytisch vermogen;
  • Je vindt het leuk en uitdagend om een team van customer contact experts aan te sturen;
  • Je ondersteunt de Manager Klantteam bij alles wat te maken heeft met de operatie (behalen KPI’s, inzet training, gebruik WFM).

Dit zijn de functie eisen:

  • Standplaats: Nijmegen of Almere;
  • Je bent een supertalentvolle teammanager met 5 tot 10 jaar leidinggevende ervaring in de (facilitaire) contact center branche;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift is een must;
  • Minimaal 32 uur per week beschikbaar;
  • Werktijden primair maandag t/m vrijdag, maar bereid om regelmatig (projectafhankelijk) ook ’s avonds en in het weekend te werken;
  • Begrip van het concept van klant- en servicegerichtheid.

   Dit bieden wij jou:

    • Een opdrachtgever met een hoofdvestiging in Deventer/Almere, 11 vestigingen in de Benelux, Frankrijk en Curaçao met ca. 1.000 medewerkers, die diverse toonaangevende bedrijven bedient op gebied van customer care;
    • Een opdrachtgever die zich met jouw hulp op de beste manier wil positioneren in de markt als het om customer care gaat;
    • Doorgroeimogelijkheden en ontwikkeling;
    • Een mensgerichte cultuur met aandacht voor de medewerker.


      Het salaris:
      Bandbreedte bruto maandsalaris tussen € 3.200 en € 4.000 (afhankelijk van ervaring en kennisniveau).

      De overige voorwaarden:

      • 25 vakantiedagen (bij 40 uur per week)
      • € 50 onkostenvergoeding ter dekking van mobile en kleine kosten
      • Pensioen
      • Bonusregeling

    Wil je graag meer informatie over deze vacature?

    Neem dan contact op met Ronald Luijckx | 06 224 223 33

    Wij helpen je graag vooruit!